Vilkår og betingelser

Handl sikkert hos WallRibbon.se. Læs om vores handelsbetingelser

Virksomhedens hovedkontor: Vävstolsgatan 1, SE-28947 Glimåkra Kontakt: info@wallribbon.se

 

Generel information:

Priser på vores site er inklusive moms medmindre andet er oplyst. Vi tager forbehold for uforudsete begivenheder, ændringer og afvigelser. Dette kan f.eks. gælde ved slutsalg, trykfejl, priser og valutakurser, design, sortiment, farver og billeder.

Husk på, at der kan forekomme afvigelser i farver, da computere, tablets og mobiltelefoner kan have forskellige farveindstillinger og ikke altid er en nøjagtig gengivelse af virkeligheden.

WallRibbon.se er et sikkert sted at handle. Vi overholder alle love og regler vedrørende fjernhandel. Vi står for klare betingelser, er seriøse, og hos os er dit køb altid trygt og sikkert.

(Ifølge svensk lov foretager WallRibbon.se ikke kontantkøb for personer under 16 år eller kreditkøb for personer under 18 år. Personer under 18 år skal have forældres godkendelse til køb).

Fortrydelsesret

Vi håber selvfølgelig, at du bliver glad for dit køb hos WallRibbon.se. Hvis du af en eller anden grund skifter mening, gælder de 14 dages fortrydelsesret i overensstemmelse med forbrugerbeskyttelseslovgivningen. Det betyder, at du altid har ret til at annullere dit køb ved at kontakte os inden 14 dage.

Fortrydelsesretten gælder ikke, hvis du har bestilt et speciallavet produkt, som er blevet skræddersyet til dig og er personligt.

Før fortrydelsesperioden (14 dage) udløber, skal du sende en mail til info@wallribbon.se, hvor du tydeligt skriver navn, adresse, ordrenummer og produktnavn.

Du er som kunde ansvarlig for at sende varen retur, og produktet skal sendes tilbage usamlet, indpakket – gerne i oprindelig emballage – og i god stand.

 

Varen skal sendes tilbage inden 14 dage – regnet fra den dag du melder, at du ønsker at benytte fortrydelsesretten.

Hvis du har spørgsmål vedrørende returforsendelse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvis du har returneret en vare, vil det du har betalt, inklusive leveringsomkostninger, blive refunderet. Der gælder undtagelser for eventuelle ekstra leveringsomkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsmetode end de standardmetoder, vi tilbyder. Når du returnerer en vare, bliver leveringsomkostningerne ikke refunderet. Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb svarende til varens værdiforringelse i forhold til produktets oprindelige værdi i det beløb, der skal tilbagebetales. Dette sker, hvis du har håndteret produktet i større omfang end nødvendigt, dels i tilfælde af manglende eller beskadiget original emballage.

Beløbet vil blive refunderet hurtigst muligt, efter vi har modtaget din returvare. Tilbagebetaling sker via den betalingsløsning, som blev brugt ved købet, medmindre andet er aftalt (eller der er problemer med en sådan refundering).

Skulle du fortryde, inden du har modtaget varen, men efter den har forladt vores fabrik, forbeholder vi os retten til at fratrække omkostningerne svarende til returfragten på det refunderbare beløb.

 

Klage:

Vi tjekker alle vores produkter, inde de pakkes og sendes til dig. Men skader kan ske ved transport, og vi beder dig venligst gennemse din ordre, inden du underskriver for modtagelsen fra fragtfirmaet. Du og fragtmanden skal dokumentere alt – billeder og lign. Enhver skade skal derefter meddeles til os hos info@wallribbon.se.

Det inkluderer navn, telefonnummer, ordrenummer, beskrivelse af skaden, samt billeder i mailen. Dette skal meldes til os senest 5 dage efter modtagelsen. Henvendelser efter 5 dage bliver ikke behandlet.

Skulle det vise sig, at indpakningen var hel, men produktet var beskadiget, skal dette ligeledes dokumenteres og meddeles inden 5 dage.

Vi forbeholder os retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslov.

WallRibbon.se giver tre års reklamationsret i henhold til forbrugeraftaleloven. Dette indebærer produktionsfejl, materielle fejl fundet ved almindelig brug af produktet. Reklamationsretten gælder ikke almindeligt slid og brug, fejl eller mangler som er opstået efter ukorrekt brug eller behandling af produktet.

Klager over fejl eller mangler skal meddeles til info@wallribbon.se indenfor en rimelig tidsramme. Produktet kan returneres for reparation, udskiftning eller refundering efter aftale.

Gældende lov og uenighed

Vi arbejder altid på at imødekomme reklamationer, men det sker, at vi ikke gør det. Dette kaldes at afvist krav, og for at forfølge det videre, skal du henvende dig til det almindelige klagenævn.

Du kan besøge det svenske Forbrugerklagenævn på www.arn.se, eller sende et brev til the General Complaints Board, BOX 174, 101 23 Stockholm. Du kan også klage via EUs online dispute resolution platform, som kan findes her. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Uenighed angående tolkningen af eller anvendelse af disse generelle vilkår skal tolkes i overensstemmelse med svensk lov.

Aftale og ordre

Når du placerer en ordre hos os på WallRibbon.se, accepterer du vores betingelser. Ved at gøre det, accepterer du at følge dem og at du har læst informationen om persondata.

En aftale indgås, når du har bekræftet ordren skriftligt, og du har modtaget en ordrebekræftelse. I nogle tilfælde, f.eks. i tilfælde af tekniske problemer eller evt. endeligt salg, kan en ordre afvises. Gem altid din ordrebekræftelse! Den er nødvendig or enhver kontakt med kundeservice.

Kundeoplysninger

Som kunde er du ansvarlig for, at den information, som du giver os, er korrekt og fuldstændigt udfyldt.

Kontroller altid, at oplysningerne er korrekte, når du modtager en ordrebekræftelse. Hvis ikke, så kontakt os hurtigst muligt på info@wallribbon.se

Du kan finde information om WallRibbons privatlivspolitik her: (Link to the GDPR page and paste all text there)

Når du handler på WallRibbon.se accepterer du vores privatlivspolitik, samt vores behandling af dine personlige data. Vi beskytter dit privatliv og indhenter ikke mere information end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi sælger eller videregiver aldrig dine data til tredjeparter uden juridisk grundlag.

Priser, gebyrer og betaling

Alle priser i butikken er angivet i SEK, og alle priser er inklusive 25% moms. Transportgebyrer er angivet separat.

Vi forbeholder os retten til at ændre priserne forårsaget af prisændringer fra leverandører, trykfejl i prisliste, samt uoverensstemmelser i priser på grund af ukorrekt information. Vi forbeholder os ligeledes retten til at ændre priserne.

Du kan foretage betalinger med SWISH, kort, faktura eller afbetaling i rater gennem Billmate.

Levering og afhentning af varer

Vores normale leveringstid er 2-7 arbejdsdage fra fabrikken.

Vi sender din ordre med DHL, og for store pakker sender vi til døren, så varen leveres ved kantsten. For mindre forsendelser sendes disse til nærmeste udleveringssted.

Du kan også vælge at afhente varen hos os på fabrikken i Glimåkra.

Hvis en vare returneres, fordi du ikke har været tilgængelig på det angivne telefonnummer eller ikke har modtaget leveringen i tide, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr. Dette er for at dække omkostningerne for forsendelse og administration ved retur. Der kan også tilkomme et ekstra gebyr for et nyt leveringsforsøg. Dette gælder både for hjemmelevering og for levering til udleveringssted. Hvis du har aftalt at afhente din ordre på fabrikken, vil du ikke blive opkrævet forsendelsesomkostninger.

Nogle gange kan der opstå fravigelser fra leveringsdatoen. I tilfælde af forsinkelse vil du blive kontaktet, og vi holder øje med ordren.

Hvis du har valgt afhentning på fabrikken, kan du afhente din ordre 7 dage efter, at du har modtaget en notifikation.

Vores åbningstider for udlevering af varer er mandag-torsdag 13.00-15.30 (gælder ikke helligdage)

Pakker kan afhentes personligt og med ordrebekræftelse. Du vil altid modtage en besked på e-mail om, hvor og hvornår din ordre kan afhentes.

For pakker, som ikke bliver afhentet, forbeholder vi os retten til at opkræve et administrationsgebyr, der svarer til administration af varen.

Hvis du har bestilt paneler, sender vi dem til kantsten, forudsat at en bil kan komme til din ejendom.

I tilfælde af ændring af leveringsadresse, efter at varen har forladt fabrikken, opkræver vi et gebyr på 250 SEK for dette.

Ansvarsfraskrivelse

Vi tager ikke ansvar for forsinkelser/fejl, der skyldes forhold uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse forhold kan f.eks. være arbejderkonflikt, brand, krig, regeringsbeslutninger, nedsat eller ingen levering fra leverandør. Endvidere tages der intet ansvar for eventuelle ændringer i produkter/produktegenskaber, som er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.

Ændring af betingelser

Vi forbeholder os retten til at ændre i disse betingelser. Justeringer fremgår af hjemmesiden. Ændringer gælder fra det tidspunkt, du accepterer vilkårene (i forbindelse med et nyt køb eller ved besøg på nettet). Vi anbefaler, at du holder dig opdateret via regelmæssige besøg på nettet for at få besked om eventuelle ændringer.

 

Information om Cookies:

Ifølge the Electronical Information Act skal besøgende på et website, af privatlivsårsager, informeres om, at der bruges cookies.

Informationen i en cookie kan bruges til at tracke en persons browsing. En cookie er en lille tekstfil, som det website, du besøger, beder om lov til at gemme på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk ad nægte cookies. Du kan finde mere information om cookies på erhvervsstyrelsens hjemmeside.

 

Juridisk navn:

Glimåkra of Sweden AB
BOX 125
Vävstolsgatan 1
28947 Glimåkra
Sweden

556120-7837

Shopping Cart
Scroll til toppen

 

GRATIS PRØVER

WS-Vægpaneler
 

Få dine penge tilbage, når du bestiller vægpaneler.
Gælder indtil den 30. november.